Σχεδιασμός συμπεριληπτικών περιβαλλόντων μάθησης

Την Παρασκευή 28/04/23, το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (CTL) του Πολυτεχνείου Κρήτης και το Κέντρο του Πανεπιστημίου Κρήτης (CTL TotT) συνεργάστηκαν για ένα κοινό σεμινάριο με τίτλο: “Προληπτικός σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης χωρίς αποκλεισμούς στο Πανεπιστήμιο”.

Συντονίστριες και εισηγήτριες του σεμιναρίου ήταν οι:
Dr. Kallia Katsampoxaki Hodgetts, Συντονίστρια του Κέντρου Διδακτικής και Μαθησιακής Υποστήριξης του Πανεπιστημίου Κρήτης. (Βιογραφικό σημείωμα)
Δρ Ευαγγελία Κρασαδάκη, Συντονίστρια του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. (Βιογραφικό σημείωμα)

Υιοθετώντας ένα ολιστικό πλαίσιο συμπερίληψης, οι εισηγήτριες παρουσίασαν πολλαπλούς τρόπους με τους οποίους οι ακαδημαϊκοί μπορούν να εντοπίσουν και να αποτρέψουν τα φυσικά, πολιτισμικά και γνωστικά μαθησιακά εμπόδια και παρουσίασαν στρατηγικές που μπορούν να καταστήσουν τα μαθησιακά περιβάλλοντα πιο περιεκτικά.

Photo by Tim Mossholder on Unsplash

Διαβάστε παρακάτω το υλικό που δημιουργήθηκε από την Συντονίστρια του ΚΕΔΙΜΑ Tott για την Συμπεριληπτική Εκπαίδευση.

University of Crete (March 2022) Inclusion.docx

Εδώ θα βρείτε και το υλικό που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου.

https://docs.google.com/document/d/1SXNBDRbpUf_nU1qx-IHOQsMaMSMyvBv6SKkhIJbJZ2Q/edit?usp=sharing