Inclusive Student-centred Pedagogies

Συλλογικός τόμος Inclusive Student-Centred Pedagogies ( E-book )

Ο συλλογικός τόμος, Inclusive Student-Centred Pedagogies, αποτελεί μια σημαντική συνεισφορά στην ευρωπαϊκή και διεθνή συζήτηση για το πώς η ανώτατη εκπαίδευση μπορεί να γίνει πιο συμπεριληπτική, συμμετοχική και δημιουργική. Το έργο συγκεντρώνει ερευνητικά και διδακτικά παραδείγματα από πανεπιστήμια δέκα χωρών, παρουσιάζοντας πώς οι διδάσκοντες ανασχεδιάζουν τη διδασκαλία, την αξιολόγηση και το ακαδημαϊκό περιβάλλον μέσα από την προσέγγιση των Inclusive Student-Centred Pedagogies (i-SCP).

Οι συγγραφείς προσεγγίζουν την έννοια της συμπερίληψης όχι ως υποχρέωση ή προσαρμογή, αλλά ως μια παιδαγωγική δέσμευση στη δικαιοσύνη, τη φωνή και τη διαφορετικότητα. Οι μελέτες αναδεικνύουν τη συν-δημιουργία μαθημάτων με φοιτητές, την αξιοποίηση των τεχνολογιών, την καλλιέργεια συναισθηματικής εμπλοκής και ευεξίας, καθώς και την ανάπτυξη δεξιοτήτων αναστοχαστικής πρακτικής μεταξύ διδασκόντων.

Το βιβλίο αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για πανεπιστημιακούς και μέλη ΔΕΠ που ενδιαφέρονται να ενσωματώσουν πιο συμμετοχικές και ευέλικτες μορφές μάθησης, να επαναπροσδιορίσουν τον ρόλο της αξιολόγησης και να ενισχύσουν την αίσθηση του «ανήκειν» των φοιτητών τους. Μέσα από παραδείγματα από διαφορετικά γνωστικά πεδία, το έργο δείχνει πώς οι συμπεριληπτικές, φοιτητοκεντρικές παιδαγωγικές μπορούν να μεταμορφώσουν την πανεπιστημιακή τάξη σε χώρο δημοκρατίας, καινοτομίας και κοινού αναστοχασμού.

ISCP proceedings with ISBN _ DOI