Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

Στο παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε την πρώτη εισήγηση από την κα. Abigail Osborne και ο κ Robert Eaton, θα μιλήσουν για την Συμπεριληπτική εκπαίδευση και διορθωτικές δράσεις στην Ανώτατη εκπαίδευση [Inclusivity / inclusion in Higher education]. ΟΙ εισηγητές αναδεικνύουν το πώς μπορούν να οργανωθούν μαθήματα ευρύτητας ώστε να έχουν χρησιμότητα και ενδιαφέρον.

https://www.youtube.com/watch?v=tXiecmx7WwE&list=PLGJrJunhpMg0pRDwdahAi84HpPcua7rvL

Στο δεύτερο μέρος, η κα Παρασκευή Κουτσαΐδη θα μιλήσει για 20 λεπτά για την  αξία της συμπερίληψης των φοιτητών με αναπηρία (ΦμεΑ) στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση και τι είδους προσαρμογές συντελούν στην καλύτερη δυνατή συμπερίληψη αυτών των φοιτητών.

Συντομα βιογραφικά των εισηγητών:

H κα Αbby Osborne εργάζεται στο Κέντρο Μάθησης και Διδασκαλίας στο Πανεπιστήμιο του Bath στη Μεγάλη Βρετανία (UK). Έχει εμπειρία στην ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών σε μια σειρά θεμάτων και έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να υποστηρίξει το προσωπικό για να αναπτύξει πρακτική διδασκαλίας και μάθησης χωρίς αποκλεισμούς. Ο Abby έχει εκτεταμένη εμπειρία στην υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Εργάζεται επίσης ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης Διδασκόντων και ως Εκπαιδευτρια για το Cambridge Assessment International Education. Τα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνουν την ανάπτυξη πρακτικών προσεγγίσεων με σκοπό τη λύση προβλημάτων για μία διδασκαλία και  μάθηση χωρίς αποκλεισμούς μέσα από βιώσιμες για τους εκπαιδευτικούς πρακτικές.

Ο Dr. Ρόμπερτ Eaton ηγείται της ομάδας ανάπτυξης προγραμμάτων σπουδών στο Κέντρο Μάθησης και Διδασκαλίας του Πανεπιστημίου του Μπαθ, υποστηρίζοντας ακαδημαϊκό προσωπικό σε όλους τους κλάδους στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη των μαθημάτων τους, καθώς και την εφαρμογή καινοτομιών στη μάθηση και τη διδακτική πρακτική. Ο Ρόμπερτ είναι παθιασμένος με την εκπαίδευση, που πηγάζει από την αρχική κατάρτιση ως δάσκαλος στην Πρωτοβάθμια, προτού μετακομίσει στον τομέα της πολιτικής κοινωνιολογίας με το διδακτορικό του να εξετάζει τη φύση της μεταρρύθμισης της εκπαιδευτικής πολιτικής του Ηνωμένου Βασιλείου. Έχει εμπειρία σε μια σειρά από ρόλους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τα τρέχοντα ενδιαφέροντά του περιλαμβάνουν τη συνεργασία με το προσωπικό και τους μαθητές για την ενσωμάτωση νέων προσεγγίσεων στην αξιολόγηση, την ένταξη και τη βιωσιμότητα εντός του προγράμματος σπουδών. Ο Robert είναι επίσης μέλος του Διεθνούς Κέντρου Διαχείρισης Ανώτατης Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Bath, συμβάλλοντας στη διδασκαλία και την επίβλεψη του μοναδικού ερευνητικού προγράμματος μερικής απασχόλησης DBA (leadership) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η κα Παρασκευή-Κωνσταντίνα Κουτσαΐδη είναι αριστούχος απόφοιτη του τμήματος Γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με κύριο ενδιαφέρον στη μετάφραση. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της φοίτησε για ένα εξάμηνο στο Πανεπιστήμιο της Avignon στη Γαλλία, στα πλαίσια του προγράμματος «Erasmus+ Σπουδές». Από το 2012 έως σήμερα αποτελεί μέλος της ελληνικής αποστολής του ICC Camp (International Camp on Communication and Computers for blind and partially sighted youth), αρχικά ως συμμετέχουσα κι έπειτα ως μέλος staff. Στα πλαίσια του ICC Camp, έχει παρουσιάσει τα εργαστήρια «Οι σπουδές στο εξωτερικό για φοιτητές με απώλεια όρασης», «Γλωσσική ανταλλαγή» κ.α.. Ασχολείται επαγγελματικά με τη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και τη μετάφραση.

Εκ μέρους των μελών της συντονιστικής επιτροπής Training of the Trainers 2020-2021