Αναμόρφωση Syllabus με σκοπό την κατάδειξη του πως εμπλέκονται οι φοιτητές κατά τη διάρκεια της διδακτικής ώρας

Γιατί η ανασκόπηση των επιστημονικών προγραμμάτων σπουδών για όλες τις επιστήμες είναι κρίσιμης σημασίας σήμερα; Παρουσίαση φοιτητο-κεντρικών προσεγγίσεων στα προγράμματα σπουδών. Πρωτοβουλίες διδασκόντων και η περίπτωση του Πολυτεχνείου Κρήτης (Dillon 2009, Attard et al, 2010). Μεθοδολογία κατάστρωσης της ύλης των μαθημάτων και περιγραφή μαθησιακών στόχων.

Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες καθηγητές θα έχουν την ευκαιρία:

1. να αυτο-αξιολογήσουν τις πρακτικές τους

2. να μοιραστούν παρόμοιες εμπειρίες με καλές ή όχι τόσο καλές πρακτικές και να προβληματιστούν

3. να ενημερωθούν για νέες ή καθιερωμένες καλές πρακτικές