Μαθησιακά περιβάλλοντα βασισμένα σε ποιοτικές σχέσεις

Δεκαετίες ερευνών δείχνουν ότι η ποιότητα της διάδρασης μεταξύ καθηγητών -φοιτητών και φοιτητών-φοιτητών είναι κύριοι παράγοντες κινητοποίησης και βελτίωσης της μαθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο τρόπος διδασκαλίας μπορεί και οφείλει να δημιουργεί περιβαλλοντα που αναπτύσσουν και διατηρούν μάθηση που βασίζεται σε ποιοτικές σχέσεις. Αυτό το διαδραστικό εργαστήριο, με βάση περίπου 400 συνεντεύξεις με φοιτητές, καθηγητές και προσωπικό σε 29 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στις ΗΠΑ, επικεντρώνεται στο Relationship-Rich Education και παρέχει πρακτικές συμβουλές για το πώς μπορεί να δημιουργηθούν τέτοια περιβάλλοντα που δεν απαιτούν τεράστιους πόρους, προνομιούχους φοιτητές ή ειδικευμένους καθηγητές και προσωπικό.

Relationship-Rich Teaching and Learning Decades of research demonstrate that the quality of student-faculty and student-student interactions are primary factors in student learning and motivation in higher education. Our teaching can and should create relationship-rich environments that challenge and support all students. This interactive session — based on nearly 400 interviews with students, faculty, and staff in the U.S. — will focus on practical, research-informed approaches to cultivate educationally powerful student-faculty and student-student relationships in our teaching.