«Μετάβαση από τα μαθηματικά του σχολείου στα μαθηματικά του πανεπιστημίου: Διδακτικές ευκαιρίες και προκλήσεις»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες προετοιμάζονται εντατικά για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Παρόλα αυτά κατά το πρώτο έτος της φοίτησης τους δεν συμμετέχουν στα μαθήματα όπως οι ίδιοι/ες και οι οικογένειες τους  θα ανέμεναν. Οι επιδόσεις τους ακόμα και σχετικά σε έννοιες των μαθηματικών που έχουν ήδη συναντήσει και διαπραγματευτεί στα σχολικά χρόνια  είναι συχνά απογοητευτικές με αποτέλεσμα οι νέοι/ες φοιτητές/τριες να χάνουν τον ενθουσιασμό για σπουδές ή ακόμα και να παραιτούνται. Σε αυτό το εργαστήριο θα συζητηθούν θέματα σχετικά με τη μετάβαση των μαθητών/τριών από το σχολείο στο πανεπιστήμιο που αφορούν στα μαθηματικά. Θέματα που έχει εντοπίσει η έρευνα και σχετίζονται με διαφορές στη προσέγγιση μαθηματικών εννοιών και πρακτικών στις δύο βαθμίδες καθώς και κοινωνικοπολιτισμικές αλλαγές στη ζωή των μαθητών/τριών που ξεκινούν τη φοιτητική ζωή. Ως αφόρμηση για τη συζήτησης θα χρησιμοποιηθούν σενάρια διδακτικών καταστάσεων του προγράμματος MathTASK (https://www.uea.ac.uk/web/groups-and-centres/a-z/mathtask/greek).