Σύνδεση έρευνας-διδασκαλίας και θεωρίας-πράξης

Πως μπορεί να επιτευχθεί η γεφύρωση της θεωρίας και της πράξης, των διαλέξεων και των εργαστηρίων, της έρευνας και της διδασκαλίας και η αποδοτικότητα των εργαστηριακών ασκήσεων; (Chen et al. 2016, Amesbury 2006) Θα παρουσιαστούν καλές βιβλιογραφικές πρακτικές για τον εμπλουτισμό των μεθόδων σύνδεσης έρευνας-διδασκαλίας (εκτός των πτυχιακών εργασιών). Στο τέλος της συνεδρίας, θα παρουσιαστούν και δύο ενδεικτικά δείγματα δουλειάς από μέλη ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Δείτε εδώ δύο χρήσιμες πηγές από το Πανεπιστήμιο του Leicester, UK.

https://www2.le.ac.uk/offices/academic-practice/resources/learning-teaching-conference/copy_of_workshop-abstracts/2.-research-led-teaching

Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες καθηγητές θα έχουν την ευκαιρία:

1. να αυτο-αξιολογήσουν τις πρακτικές τους

2. να μοιραστούν παρόμοιες εμπειρίες με καλές ή όχι τόσο καλές πρακτικές και να προβληματιστούν

3. να ενημερωθούν για νέες ή καθιερωμένες καλές πρακτικές