Κοινωνικο-πολιτικές προσεγγίσεις στην επιστήμη της μάθησης: Διδακτικές στρατηγικές και υποστηρικτικά περιβάλλοντα: Κριτική σκέψη και  Μάθηση βασισμένη σε Επίλυση προβλημάτων

Ποιές είναι οι συνέπειες των εκπαιδευτικών πρακτικών, της επιστήμης της μάθησης και της κοινωνικο-πολιτικής προσέγγισης στην μάθηση; Ποιές διδακτικές στρατηγικές και υποστηρικτικά περιβάλλοντα είναι κατάλληλα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων, συμμετοχικής μάθησης και κριτικής σκέψης; (Darling-Hammond et al., 2020)

Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες καθηγητές θα έχουν την ευκαιρία:

1. να αυτο-αξιολογήσουν τις πρακτικές τους

2. να μοιραστούν παρόμοιες εμπειρίες με καλές ή όχι τόσο καλές πρακτικές και να προβληματιστούν

3. να ενημερωθούν για νέες ή καθιερωμένες καλές πρακτικές