News

Νέα

“Science Identity”: η επιστημονική ταυτότητα και ο ρόλος της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών

339909744_214348047910847_3281673118480381915_n

“Science Identity”: η επιστημονική ταυτότητα και ο ρόλος της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών

Η επιστημονική ταυτότητα αποτελεί μια δομή η οποία αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αντιλαμβάνονται τους εαυτούς τους και γίνονται αντιληπτοί από τους άλλους ως δυνάμει μέλη της επιστημονικής κοινότητας. Στην παρουσίαση έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη της επιστημονικής ταυτότητας των φοιτητών/τριών, στους παράγοντες που επιδρούν σε αυτή και στον τρόπο με τον οποίο διασταυρώνεται με άλλες επιμέρους πτυχές της ταυτότητάς τους (πχ. φύλο, εθνικότητα, κοινωνικο-οικονομκή κατάσταση). Οι συμμετέχοντες θα εμπλακούν σε ερωτήματα σχετικά με τον ρόλο της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών στην προώθηση στόχων που σχετίζονται με την ισότητα και την κοινωνική δικαιοσύνη, θα αναγνωρίσουν την δική τους προσωπική τοποθέτηση απέναντι στην επιστήμη και τη διδασκαλία της και θα αναστοχαστούν επάνω στις διδακτικές τους πρακτικές στην κατεύθυνση της υποστήριξης της οικοδόμησης της επιστημονικής ταυτότητας των φοιτητών & φοιτητριών τους.