News

Νέα

 Κοινή Ημερίδα του Πανεπιστημίου  Κρήτης και του Πολυτεχνείου Κρήτης  με τίτλο: “Προληπτικός σχεδιασμός συμπεριληπτικών περιβαλλόντων μάθησης στο Πανεπιστήμιο” Ημερομηνία διεξαγωγής: Παρασκευή 28 Απριλίου 2023, 13:00-15:00

Screenshot 2023-09-23 at 1.17.12 PM

 Κοινή Ημερίδα του Πανεπιστημίου  Κρήτης και του Πολυτεχνείου Κρήτης  με τίτλο: “Προληπτικός σχεδιασμός συμπεριληπτικών περιβαλλόντων μάθησης στο Πανεπιστήμιο” Ημερομηνία διεξαγωγής: Παρασκευή 28 Απριλίου 2023, 13:00-15:00

Εισηγήτριες:

Κάλλια Κατσαμποξάκη Hodgetts, Συντονίστρια Κέντρου Διδασκαλίας και Μάθησης Πανεπιστημίου Κρήτης
Λία Κρασαδάκη, Συντονίστρια Κέντρου Διδασκαλίας και Μάθησης Πολυτεχνείου Κρήτης

Σε συνέχεια του Μνημονίου Συνεργασίας και Συναντίληψης που έχουν συνυπογράψει το Πανεπιστήμιο Κρήτης με το Πολυτεχνείο Κρήτης για την υποστήριξη της διδασκαλίας και μάθησης, τα αντίστοιχα Κέντρα συνδιοργανώνουν διαδικτυακή ημερίδα την Παρασκευή 28 Απριλίου 2023, 13:00-15:00 με τίτλο:

“Προληπτικός σχεδιασμός συμπεριληπτικών περιβαλλόντων μάθησης στο Πανεπιστήμιο”


Η ημερίδα απευθύνεται σε διδάσκοντες/ουσες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που επιθυμούν να εντοπίσουν πιθανούς μαθησιακούς φραγμούς και να εντάξουν στο μάθημά τους συμπεριληπτικές στρατηγικές που δίνουν ευκαιρίες πρόσβασης, συμμετοχής και επίτευξης ακαδημαϊκών στόχων σε όλους τους φοιτητές και τις φοιτήτριες.
H συμπεριληπτική εκπαίδευση οδηγεί σε βελτιωμένα ακαδημαϊκά, γνωστικά, πολιτιστικά και κοινωνικά αποτελέσματα για όλους/ες τους/τις φοιτητές/τριες συμπεριλαμβανομένων εκείνων με αναπηρία ή μαθησιακές δυσκολίες χωρίς να περιορίζεται σε αυτές τις ομάδες. Οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι θα έχουν την ευκαιρία να αναστοχαστούν πάνω σε ζητήματα σχεδιασμού χωρίς αποκλεισμούς και να ανταλλάξουν καλές πρακτικές και βιώσιμες προσεγγίσεις για την υποστήριξη όλων των φοιτητών/τριών αποφεύγοντας την ετικετοποίηση. Έχοντας επίγνωση των πιθανών μαθησιακών εμποδίων, αξιοποιώντας στο έπακρο τις διαφορές των φοιτητών/τριών και με την παροχή κατάλληλων συστημάτων υποστήριξης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αναπροσαρμόσουν τις διδακτικές και μαθησιακές πρακτικές τους προκειμένου να εξασφαλίσουν την κινητοποίηση, την αντιπροσώπευση, την ανάληψη ευθύνης, την ενεργή εμπλοκή και μάθηση όλων των φοιτητών/τριών με σκοπό την πρόοδό τους.